نوشته شده توسط : Ashkan

 

Mixed_Wallpapers_Part_4_[www.MihanDownload.com].jpgامروز برایه شما مجموعه از پس زمینه ها را  گذاشته ام که هیچ کدام از یک موضوع پیروی نمیکنند و هر کدام از آنها در موضوع و سبک خاصی می باشد برخی تصویری از طبیعت ، برخی تصویری از حیوانات ، برخی تصویری از موتور و ماشین و ... که شما می توانید از این تصاویر برای تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز خود استفاده کنید. تعداد این تصاویر 20 عدد بوده که به صورت والپیپر و سایزهای 1600x1000 , 1600x1200 , 1280x800 می باشد.
جهت دريافت عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 
 


:: بازدید از این مطلب : 3144
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 2 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

فیلم آموزشی قرار دادن حرفه ای لوگو روی لباس با فتوشاپ

به کمک فیلم های آموزشی که از سایت میهن دانلود ارائه می شود، شما با بخش ها و تکنیک های کاربردی نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد. این مجموعه آموزشی بصورت چندین بخش بوده که به تفکیک از یکدیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ضمنا به همراه هر آموزش، کلیه فایل های پروژه و یا فایل هایی که شما برای اجرای آموزش نیاز دارید موجود می باشد. همچنین محیط اجرایی کلیه آموزش ها، نرم افزار Adobe Photoshop CS می باشد و کلیه مباحث آموزشی به زبان انگلیسی و توسط آقای Mark Monciardini، یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و از اساتید بین المللی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان آموزش داده شده است. سبک این آموزش ها کاملا کاربردی و مفید بوده بطوری که هم کاربران مبتدی و تازه کار و هم کاربران حرفه ای با سبکی متفاوت و واقعا اصولی، نکات کاربردی فتوشاپ را آموزش می بینند.
در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا لوگوی مورد نظرتان را روی لباس یا تیشرت خود حک کنید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی لوگوی مورد نظرتان را روی لباس خود قرار دهید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.
 


:: موضوعات مرتبط: فیلم آموزشی قرار دادن حرفه ای لوگو روی لباس با فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 3226
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 2 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

CheatBook-DataBase 2009 نرم افزاریست بسیار جامع در مورد کدهای تقلب انواع بازیهای رایانه ای برای انواع کنسولهای اجرای بازی.
به جرات می توان گفت، این نرم افزار یک مرجع کامل از کدهای تقلب بازیهاست که در جمع آوری آن ، بیشتر گیم خورها و علاقه مندان به بازیهای رایانه ای سهیم بوده اند. مطمئنا یک گیم خور که علاقه شدیدی به بازیهای رایانه ای دارد، نهایتا در مرحله ای از بازی گیر میکند! اینجاست که باید از چیت کدها بهره جست! این کدها کدهایی هستند، که به بازیکن این امکان را می دهند که در وضعیت عادی یک بازی ، دخالت کنند و مثلا تعداد فشنگ ها را بی نهایت کرده و یا تعداد جان ها را زیاد کنند! بدین ترتیب است که می توان به راحتی؛ مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

از امکانات CheatBook-DataBase 2009 می توان به این موارد اشاره کرد:
- پشتیبانی از بیش از 16.000 بازی.
- مرتب سازی گیمها بر اساس حروف الفبا؛ به منظور دسترسی سریعتر.
- قابلیت چاپ کد تقلبها.
- قابلیت ویرایش کد تقلبها یا افزودن کد تقلبهای جدید توسط خودتان.
- قابلیت آپدیت ماهانه.
- قابلیت ذخیره سازی چیت کدهای اجرایی و یا عکس ها داخل خود نرم افزار.
- کد تقلبهای کنسولهایی همچون PC, Walkthroughs, Playstation, Playstation 2, Playstation 3, Sega, Nintendo 64, Nintendo DS, DVD, Gameboy Advance, Gameboy Color, N-Gage, Nintendo DS, XBox, XBox 360, Gamecube, Dreamcast, Super Nintendo, Wii, Sony PSP
- موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن سریعتر بازی مورد نظر.
- سیستم مدیریت لینک.
- سیستم گزارش اخبار و تازه های نرم افزار.
- قابلیت ایجاد دیتابیس جداگانه برای هر کاربر.
- بهره گیری از قالبهای زیبا برای ایجاد تنوع در محیط نرم افزار.
- پشتیبانی از زبانهای مختلف.
- و ...

MihanDownload.Com_CheatBook-DataBase 2009

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کدهای تقلب بازی ها با CheatBook DataBase 2009 , ,
:: بازدید از این مطلب : 3524
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 1 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

java-games-octobr2009[mihandownload.com].jpg

مجموعه بازي هاي جاوا جديد در تاريخ اكتبر 2009 توسط ميهن دانلود جمع آوري شده است . اين بازي ها كاملا جديد است و همچنين از كيفيت فوق العاده اي بهره مي برند . فرمت اين بازي ها جاوا مي باشد و در سايز هاي مختلف صفحه و براي همه گوشي هاي موبايل عرضه شده اند . اين بازي ها براي راحتي كار شما هر يك در پوشه جداگانه قرار داده شده اند .
 


 

ليست بازي ها به همراه سايز صفحه هر بازي :


2012 Apocalypse
(128x160, 176x208, 176x220, 208x208, 240x320, 352x416)

Assassin's Creed II
(128x128, 128x160, 176x208, 176x220, 208x208, 240x320, 352x416)

WWE Smackdown Vs. Raw 2010
(176x208, 176x220, 240x320, 320x240)

Fishing Off The Hook
(176x208, 176x220, 240x320, 352x416)

Spore Creatures
(128x128, 128x160, 176x208, 240x320)

3D World Championship Pool 2010
(128x160, 176x208, 176x220, 240x320, 352x416)


:: موضوعات مرتبط: مجموعه بازي هاي جاوا جديد اكتبر 2009 براي موبايل , ,
:: بازدید از این مطلب : 3402
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 31 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

BMW_M3_Challenge_Cover_fina.jpg

در زمینه بازی های رایانه ای ، بازی های با سبک اتومبیلرانی و همچنین مسابقه اتومبیلرانی یکی از پرطرفدار ترین سبک از بازی های کامپیوتری می باشند. یکی از بازی هایی که در این سبک از بازی های رایانه ای ساخته شده است و طرفدارن زیادی را نیز به خود اختصاص داده است ، بازی BMW M3 Challenge بوده که در این بازی سعی شده از بهترین مدل های اتومبیل های برند BMW استفاده و در بازی از آنها به عنوان ماشین مسابقه برای شرکت در مسابقه های حساس اتومبیلرانی استفاده شود.
در بازی BMW M3 Challenge سعی شده از عوامل گرافیکی سه بعدی استفاده شود که به عنوان مثال اتومبیل ها ، جاده ها ، حرکات اتومبیل و خیلی از عوامل دیگر و کارکتر های دیگر رنگ و بوی واقعی بیشتری به خود بگیرند که همین امر بر جذابیت بازی می افزاید.
مشخصات بازی BMW M3 Challenge :
سازنده : Blimey! Games
ناشر : 10tacle Studios
سبک بازی : مسابقه اتومبیلرانی ، GT / Street Racing

عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي كامپيوتر اتوموبيل راني بي ام دبليو BMW M3 Challenge , ,
:: بازدید از این مطلب : 4027
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 31 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

CFosSpeed_5.00_Build_1560_[www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی هستند به همین دلیل از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.
نرم افزار CFosSpeed قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار از فناوری Traffic Shaping برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت استفاده می نماید در واقع این تکنولوژی جدید با برسی رفت و آمد داده ها به انها نظم و ترتیب می بخشد و نیز  با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با كمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یك كاربر قرار دهید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. البته تنها کاربرد این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت نمی باشد بلکه شما با کمک آن میتوانید بر اطلاعات در حال انتقال به گوشی های موبایل و سایر ابزارهایی که با کابل و ... به رایانه متصل میشوند مدیریت کنید و سرعت آنها را بهینه سازی نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت CFosSpeed 5.00 Build 1560 , ,
:: بازدید از این مطلب : 3117
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 31 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

تا به حال یه این فکر کرده اید که بازی ها و نرم افزارهای جاوا را در رایانه خود اجرا کنید؟ شاید روزانه بازی ها و نرم افزارهای جاوای زیادی از اینترنت دانلود می کنید و پس از نصب روی موبایل متوجه جذاب نبودن ان شده و آن را حذف می کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت، کافیست از نرم افزار کم حجم SJBoy Emulator استفاده کنید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود نرم افزار های مخصوص موبایل که به فرمت جاوا هستند را بر روی کامپیوتر اجرا نمایید.
برنامه دارای چندین اسکین از گوشی های محبوب می باشد و قابلیت گرفتن عکس از محیط نرم افزار را نیز برای شما فراهم می آورد.
برای اجرای نرم افزارها و بازی ها توسط این برنامه، ابتدا نرم افزار را نصب کرده و سپس روی فایل های جاوا کلیک کنید تا بصورت خودکار در این نرم افزار اجرا شود.

 


:: موضوعات مرتبط: اجرای برنامه ها و بازی های جاوا موبایل در رایانه با SJBoy Emulator , ,
:: بازدید از این مطلب : 3658
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 27 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

در آسان دانلود نمونه های مختلفی از بازی های اتومبیلرانی را تا به حال معرفی کرده ایم اما جای یک موتور سواری جذاب و با کیفیت خالی بوده است. مسابقات موتور سواری که سراسر هیجان بوده و یکی از جذاب ترین بازی ها محسوب شده و می شوند. SBK-09 Superbike World Championship نام نسخه 2009 از این بازی است که این بار قصد معرفی آن را داریم. بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی که در پیست های پر پیچ و خم طراحی شده و اینجاست که کاربر باید تمام هنر خود را در قالب سرعت به نمایش گذارد.  نهایت سرعت و گرافیک فوق العاده عالی دو مشخصه اصلی این بازی محسوب می شوند ؛ گرافیک ، صحنه های اکشن بازی و به طور کلی تمامی موارد مربوط به تصویر آنقدر قدرتمند شبیه سازی شده اند که مطمئنا کاربر در نگاه اول هم مجذوب این بازی سراسر هیجان خواهد شد. موزیک و صداهایی که در طول بازی اجرا می شوند با تصاویر کاملا هماهنگ بوده و برای مثال حتی صدای گاز موتور آنقدر زیبا شبیه سازی شده که گویی کاربر در کنار موتور حاضر است و صدا را با گوش خود می شنود. امکان انتخاب موتور دلخواه ، موتور سوار دلخواه ، امکان طراحی رنگ و شکل کلی موتور ، انجام بازی به شکل های مختلف و مراحل گوناگونی که امکان مسابقه به صورت تک نفره یا مسابقات قهرمانی هم در آن ها گنجانده شده است از جذابیت های این بازی محسوب می شوند. SBK-09 Superbike World Championship که به صورت کاملا سه بعدی شبیه سازی شده است علاوه بر این که برای سنین مختلف هم قابل استفاده بوده به سادگی هم قابل نصب ، اجرا و قابل بازی کردن است. امکان انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره تا 8 نفر مختلف از قابلیت های جالبی هستند که در این بازی فوق العاده به چشم می خورند. این بازی که نسخه کامل و جدید آن پیش روی شما کاربر عزیز قرار دارد از حجم نسبتا بالایی برخوردار است اما با فشرده سازی همان نسخه حالا به 700 مگابایت کاهش یافته است ؛ پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کرده و از بازی نهایت لذت را ببرید.


 

قابلیت های کلیدی بازی SBK-09 Superbike World Championship :
- گرافیک فوق العاده بالای بازی
- صحنه های شبیه سازی شده نزدیک به واقعیت
- صداهای بسیار زیبا و هماهنگ با تصاویر
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا چند نفره ( تا 8 نفر )
- انجام بازی به صورت های مختلف
- امکان انتخاب موتور دلخواه
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- GamePlay بسیار جذاب
- مناسب برای سنین مختلف
- سهولت در اجرا ، نصب و انجام بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



:: موضوعات مرتبط: نهایت سرعت و جذابیت در بازی SBK-09 Superbike World Championship , ,
:: بازدید از این مطلب : 3620
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 26 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

ESET_NOD32_Antivirus_v4.2.42.0_[www.MihanDownload.com].jpgجمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مبارزه با ویروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهای ترکیبی سخت افزاری - نرم افزاری نیز برای مبارزه با ویروسها در دست بررسی می باشد و تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است. اما آنچه بیشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و هریک کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که چندی روزی از انتشار نسخه ی جدید آن میگذرد.
نرم افزار آنتی ویروس NOD32 که محصول کمپانی معروف Eset میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 



:: بازدید از این مطلب : 3686
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 22 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Ashkan

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


بیش از 154 میلیون نفر در دنیا DAP را به عنوان تنها برنامه ی مدیریت دانلود خود انتخاب کرده اند. شما ميتوانيد سرعت دانلود خود را با اين نرم افزار 400% افزايش دهيد.
شما برای مدیریت دانلود خود از چه برنامه ای استفاده میکنید . آیا شما فقط از برنامه دانلود مخصوص مرورگر خو مانند اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید . یا در نظر دارید از یک برنامه کامل و قوی و دارای سرعت بالا در دانلود استفاده کنید . برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) ميباشد كه در نسخه جديد آن شما با يك دانلود منيجر فراتر از آنچه انتظار داريد روبرو ميشويد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد.در اين نسخه از 10 زبان زنده دنيا براي برنامه استفاده شده است.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Download Accelerator Plus 9.4.0.4 Final:
- اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر براي سرعت بالا در دانلود
- امكان جستجوي فايل مورد نظر دا مجموعهاي از فايلهاي كه دانلود كرده ايد
- سازگاری كامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امكان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش كردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امكان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری كه دانلود شده)
- امكان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امكان محدود كردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض كنید قصد دارید تا ضمن كار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز كنید به صورتی كه سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور كه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، كه به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود كنید
- ارائه توضیحات كاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابليت انتخاب پوسته هاي مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...



:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود با Download Accelerator Plus 9.4.0.4 Final , ,
:: بازدید از این مطلب : 3455
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 9 فروردين 1389 | نظرات ()